تبریک چهارشنبه سوری ۹۸ + اس ام اس و عکس نوشته

 

عکس و متن تبریک چهارشنبه سوری سال 98 با عکس عاشقانه و دو نفره جذاب به همراه اس ام اس قشنگ چهارشنبه سوری 2020 مبارک را می خوانید

 

تبریک چهارشنبه سوری

 

 

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال

برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم

کینه ها را بسوزانیم

زردی خاطرات بد را به آتش

و سرخی عشق را از آتش بگیریم

تا آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

 

چهارشنبه سوریت مبارک

 

تبریک چهارشنبه سوری با عکس عاشقانه و زیبا

 

سلامتیه اونایی که براشون

مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم

همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت

تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن

سوختن غمهایت را در چهارشنبه سوری آرزو دارم

 

_____________________

 

پاس دارم آتش جاوید را

یادگار فطرت جمشید را

چند روزى مانده بودش تا به عید

آمد آتش در چنین روزى پدید

بهر او آتشگهى آراستند

از پلیدى و سیاهى کاستند

پس ازآن هر روز در روزى چنین

جشن سورى بوده در ایران زمین

تا که آتش را پرستارى کنیم

از اهورا طلب یارى کنیم

 

عکس و متن تبریک چهارشنبه سوری

 

واست آتیش روشن کردم که آخر زمستونه

چهارشنبه ی آخر سال قلب من آتیش بارونه

غم هاتو آتیش میزنم

سرخی آتیش مال تو

چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

 

_____________________

 

تو مسیر رسیدن بهار

شاخه های خشکیده دلتو

تو آتیش امروز بسوزون تا گرم شه دل مهربونت

 

چارشنبه سوری مبارک

 

عکس و متن درباره روز چهارشنبه سوری عاشقانه

 

ایرانیان شب سرد را به آتش می کشند

به امید روزهای گرم و نیک

بهارتان همچون آتش اهورایی

چهارشنبه سوریتان خجسته و نکو 

 

_____________________

 

آتش روشن کردم و عهدکردم

تا خاموش شدنش دعایت کنم

میدانم به آنچه میخواهی میرسی

چرا که من هربار یک هیزم اضافه میکنم

چهارشنبه سوریت مبارک

 

متن متن چهارشنبه سوری مبارک

کارت پستال چهارشنبه سوری مبارک

 

چهارشنبه سوری سرد را به آتش میکشم

به امید رسیدن به آغوش گرم تو

 

_____________________

 

آرزویم این است شده

امشب را که از روی آتش میپری

یخ دلت آب شود و مرا آرزو کنی

 

تبریک چهارشنبه سوری با عکس

 

چشمهایت …

چهارشنبه‌ سوری  آخر سالند

تمام دوستت دارم هایم میان فشفشه ها گم می شود

و تمام بوسه هایم دود

چشمهایت آتشی به پا کرده است

تا واژه واژه برایت خاکستر شوم

 

روز چهارشنبه سوریت مبارک

 

_____________________

 

چنین گفت زرتشت :

که سوزانید بدی را درآتش

تا ز آتش برون آید نیکی

پس تو نیز چنین کن

 

چهارشنبه سوری مبارک

 

تبریک چهارشنبه سوری با عکس و متن های زیبا 

 

با یاد سرخی گونه هات

درخشش چشمات

سوزانندگی لبهات

داغی عشقت

از رو آتیش میپرم

 

چهارشنبه سوری مبارک عزیزم

 

_____________________

 

دوست دارم سه شنبه ی آخر اسفند

از زیر کرسی تنهایی ام

نبودنت را بکشم بیرون

بیاندازم کف اتاق

شعر بپاشم روش

کبریت بزنم

و از آتش یکسال انتظار بپرم

بهار بی حضور تو کابوس این خواب زمستانی ست

دوست دارم شکوفه، بهانه ی تو باشد

 

چارشنبه مبارک

 

عکس چهارشنبه سوری مبارک + متن و اس ام اس

 

ایرانیان شب سرد را به آتش می‌ کشند

به امید روزهای گرم و نیک

بهارتان همچون آتش اهورایی

چهارشنبه سوریتان خجسته و نکو

 

_____________________

 

تق تق تق فش فشه

فاصلمون کم بشه

هیزم و نفت و آتیش

دوست دارم خداییش

سیب زمینی به سیخه

عکس گلت به میخه

غماتو بیار فوتش کن

کینه داری شوتش کن !

هوا بهاری میشه

سرما فراری میشه

زردی ازت دور بشه

هر چی میخوای جور بشه !

 

چهارشنبت مبارک

 

تبریک چهارشنبه سوری عاشقانه 2020

 

چنین گفت زرتشت :

که بسوزانید بدی را درآتش

تا ز آتش برون آید نیکی

پس تو نیز چنین کن

چهارشنبه سوریت مبارک

 

_____________________

 

چهارشنبه سوری در پیش روی ماست

همه بدبختی‌ ها در پشت

روزای خوش همه در پیش

چه غوغا می‌ کنه آتیش

 

چهارشنبه سوری مبارک